car

REKLAMACJA


W przypadku, gdy przesyłka ulegnie uszkodzeniu w transporcie przez firmę kurierską ( paczka, paleta widocznie uszkodzona) , konieczne jest spisanie protokołu reklamacyjnego z przewoźnikiem przy odbiorze towaru ,lub odmowa przyjęcia przesyłki z powodu uszkodzenia , w tym wypadku kupujący zobowiązany jest poinformować sprzedającego o takim odstąpieniu od transakcji .

W przypadku uszkodzenia towaru w przesyłce (chyba, że opakowanie jest w sposób widoczny uszkodzony) lub towar w przesyłce nie zgadza się z fakturą (listem przewozom), wymiana towaru lub niedostarczenie towaru,
konieczny jest kontakt z naszą firmą w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania przesyłki, my poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
W przypadku niedotrzymania terminu 2 dni roboczych nie odpowiadamy za towar uszkodzony w transporcie, lub niezgodność towaru w stosunku do faktury .
Konieczne jest również dotrzymanie terminu zgłoszenia do naszej firmy w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
Starannie zapakuj reklamowany towar i dołącz listę reklamowanego towaru z opisem wady produktu.

O zaistniałej sytuacji poinformuj naszego przedstawiciela handlowego o reklamacji i prześlij ją na adres:

WHD-PL Sp. Z o. o
Grunwaldzka 76/78 pok.416
80-244 Gdańsk
Przesyłka za pobraniem nie zostanie przyjęta.
Reklamacje nie będą przyjmowane na towary uszkodzone w wyniku niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia.
W przypadku nieuznanej reklamacji, towar zostanie odesłany na koszt sprzedawcy . Sprzedający ma prawo obciążyć kupującego wszelkimi dodatkowymi kosztami.

GOLD PACK – Telefon: 58 342-23-77– info@goldpack.pl – www.goldpack.pl

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do funkcjonowania każdej witryny internetowej i nie można ich dezaktywować. Bez nich strona internetowa nie działa lub nie jest zgodna z przepisami prawa.

Do celów sklepu internetowego

Te pliki cookie są niezbędne do pełnego funkcjonowania naszej witryny internetowej.

Wszystkie

Dodają analityczne pliki cookie zbierane przez skrypt Google Inc., który następnie anonimizuje te dane. Po zanonimizowaniu nie są to już dane osobowe, ponieważ zanonimizowanych plików cookie nie można przypisać do konkretnej osoby. Na podstawie tych danych nie można określić, w jaki sposób dany użytkownik zachowywał się na naszej stronie internetowej.