I. WARUNKI OGÓLNE
1. Sklep działający pod domeną www.goldpack.pl przeznaczony jest dla przedsiębiorców.
2. Poniższy regulamin określa warunki korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.goldpack.pl w tym warunki składania i realizacji zamówień oraz reklamacji.
3. Kupujący, z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony www.goldpack.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
4. Wymagania techniczne niezbędne do pełnego korzystania ze strony www.goldpack.pl
a. dostęp do Internetu,
b. dostęp do poczty elektronicznej,
c. przeglądarka internetowa: – Internet Explorer w wersji nie starszej niż IE 8, – Mozilla Firefox w wersji nie starszej niż 4.0, – Google Chrome w wersji nie starszej niż 27,
d. akceptacja w przeglądarce internetowej plików Cookies oraz Javascript
II. DEFINICJE
1. Regulamin – niniejszy regulamin Strony.
2. Sprzedający – WHD-PL Sp.zo.o. wykonujący działalność gospodarczą adres siedziby: 80-244 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 76/78 pokój 416, NIP: 9571054620 REGON:,221467793 wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego numer KRS 0000391917, adres poczty elektronicznej: info@goldpack.pl tel.: +48 3422377
3. Kupujący – Przedsiębiorca dokonujący zakupu .
4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna i jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, a której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
5. Konsument – osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej.
6. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
7. Newsletter – Usługa Elektroniczna pozwalająca Kupującemu na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez niego adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Sprzedającego.
8. Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.
9. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu internetowego określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatności; miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego, które:
a. zmierza bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Konsumentem, a Sprzedającym,
b. skutkuje zawarciem umowy pomiędzy Przedsiębiorcą a Sprzedającym.
III. CENY I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Wszystkie ceny w sklepie www.goldpack.pl są cenami netto.
2. Podatek VAT 23% jest doliczany w momencie dodawania produktów do Koszyka, a jego wartość jest widoczna w Podsumowaniu Koszyka.
3. Sklep www.goldpack.pl realizuje zamówienia zgodnie z kolejnością ich składania oraz przy uwzględnieniu dostępności produktów w magazynie, przedstawiciel naszej firmy zawsze kontaktuje się z kupującym po otrzymaniu zamówienia .
4. Obowiązkiem Kupującego jest podanie prawidłowych danych osobowych / firmowych oraz ich sprawdzenie. Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych lub błędnych danych.
5. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
a. 4-7 dni robocze dla zamówień na pudełka i torebki (bez nadruku logo)
b. 14 dni roboczych na w/w produkty z nadrukiem logo (przy pierwszym zamówieniu należy doliczyć dodatkowo 3-7 dni na wykonanie matryc do nadruku),
c. 4-6 tygodni na ekspozytory Standard
d. dla zamówień na produkty nietypowe – czas realizacji określany jest indywidualnie
e. Dokładny czas realizacji jest określany w momencie potwierdzania zamówienia.
6. Czas realizacji obejmuje przygotowanie zamówienia do wysyłki i jest liczony od momentu potwierdzenia zamówienia do momentu udostepnienia towaru kurierowi. Czas realizacji nie obejmuje dostawy towaru przez firmę kurierską.
IV. NADRUKI LOGO
1. Możliwe jest wykonanie nadruku logo na opakowaniach i torebkach. Oferujemy jednokolorowe nadruki metodą hot-stampingu.
2. Ceny nadruków uzależnione są od wielkości zamówienia
3. Poniżej 100 szt. opakowania z jednego rozmiaru cena 60,00zł
4. 100 szt. - 0,60 zł-szt bez Vat (opakowanie z jednego rozmiaru)
5. 101 - 200 szt. – 0,32 zł-szt bez Vat (opakowanie z jednego rozmiaru)
6. 201 - 500 szt.– 0,28 zł-szt bez Vat (opakowanie z jednego rozmiaru)
7. Od 501 szt. – 0,26 zł-szt bez Vat (opakowanie z jednego rozmiaru)
8. Przy pierwszym zamówieniu należy doliczyć koszt matrycy:
9. cena trzech matryc w rozmiarach, 25 mm, 35 mm i 45 mm, to koszt 75 zł
10. lub jednej matrycy do wyboru z tych trzech rozmiarów koszt 30 zł .
11. Nadruki o niestandardowych wymiarach są wyceniane indywidualnie.
12. 5.Jeżeli nie posiadają Państwo pliku w grafice wektorowej możemy dostosować go do wykonania przez nas nadruku.
13. W zależności od skomplikowania logo usługa taka wyceniana jest indywidualnie godzina pracy grafika 80 zł netto
14. Standardowo logo wykonywane jest na zewnątrz opakowań. W przypadku potrzeby zmiany miejsca nadruku, należy skontaktować się przedstawicielem handlowym naszej firmy.
15. Logo do nadruku należy dostarczyć e-mailem, koniecznie w grafice wektorowej (EPS, PS, PDF, AI, CDR.).
16. Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za treści udostępnione do nadruku i projekty.
V. DOSTAWA I PŁATNOŚCI
1. Jedyną możliwą formą dostawy jest dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
2. Towar jest wysyłany od poniedziałku do piątku.
3. Koszt dostawy na terenie Polski wynosi za zamówienie do 200zł netto pobierana jest opłata za przesyłkę w wysokości 37 zł netto
4. Powyżej 200 zł do 400 netto pobierana jest opłata za przesyłkę w wysokości 22 zł netto
- przy zakupach powyżej 400zł - netto, przesyłka gratis. dla zamówień z dostawą poza terytorium Polski opłata ustalana jest indywidulnie.
VII. REKLAMACJE I ZWROTY
1. Termin na złożenie reklamacji wyłącznie na formularzu reklamacyjnym wynosi 14 dni, od dnia otrzymania towaru.
2. Produkty z nadrukiem firmowym logo, wykonywanym na indywidualne zamówienie, nie podlegają zwrotom.
3. Zwroty towarów i produktów (poza w/w) odbywają się za zgodą Sprzedającego.
4. Kupujący jest zobowiązany do odesłania produktów na własny koszt oraz odpowiednio zapakowanych/zabezpieczonych. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów wysłanych „za pobraniem”.
5. Reklamację towarów uszkodzonych/zniszczonych w transporcie należy składać do firm kurierskich
6. 6. W zależności od partii dostaw artykuły mogą różnic się odcieniem papieru, jest to niezależne od naszej firmy . Nie jest to powód to uwzględnienia reklamacji.
7. Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Przedsiębiorców z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
8. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych. Firma i WHD-PL informuje Kupującego drogą mailową o zakończeniu procesu reklamacji i decyzji z tym związanej lub – o ile to możliwe – przedstawia Kupującemu propozycję zakończenia reklamacji (do wyboru). Brak odpowiedzi ze strony Kupującego w wyznaczonym przez WHD-PL terminie powoduje automatycznie zakończenie procesu i odesłanie towaru w stanie sprzed reklamacji.
9. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego zostaje wyłączona.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy prawa polskiego.